Het werkgebied

PSB beperkt zich niet tot slechts één of enkele sectoren in de bouw. Of het nu gaat om een school, een universiteit, een vakantiepark, woningen, winkels, kantoren, een ouderen zorgcomplex of een psychiatrische kliniek. PSB heeft vrijwel alle sectoren al in haar portfolio. De omvang en de doelgroep van een project kan belangrijk zijn bij de keuze van uw adviseurs.

Een groot project vraagt vaak meer inzicht. Een zorgcomplex vraagt specifieke kennis. De keuze van uw adviseur hangt dus mede af van zijn ervaring. Wat echter vaak vergeten wordt bij deze keuze is de inleving van de adviseur voor de betreffende doelgroep. Een kantoor vraagt nu eenmaal een andere inleving dan een psychiatrische kliniek. Daarom voor ik altijd eerst een oriënterend gesprek. Dit geeft vaak een juiste indruk van de capaciteiten van beide partijen. Dergelijke gesprekken zijn een eenvoudige manier om informatie uit te wisselen. Uiteraard zijn er vanuit onze zijde geen kosten verbonden aan een oriënterend gesprek.

De zorgsector:
Een zorgcomplex moet naast de functionaliteit genoeg sfeer uitademen. Het complex moet ons bij wijze van spreken het gevoel geven dat wij zelf erin willen wonen. Daarnaast moeten de medewerkers van de zorginstelling hun vak optimaal kunnen uitoefenen. De bouwadviseurs moeten dus naast hun kennis het juiste gevoel in het project inbrengen. Alleen een goed opgezet complex kan optimale zorg bieden aan haar cliënten.

Onderwijs:
Kinderen zijn de toekomst. Wij willen allemaal het beste voor onze kinderen. De uitstraling van het gebouw bepaalt voor een groot deel het gevoel dat wij en onze kinderen van een onderwijsinstelling krijgen. Kinderen moeten gestimuleerd worden om te leren. Leerkrachten kunnen beter functioneren in een schoolgebouw met de juiste sfeer.

Woningen:
Een woning is een veilige haven. Mensen moeten zich hier thuis voelen. Een goed doordacht ontwerp en degelijke technische uitwerking kan dit bewerkstelligen.

Naast de functionaliteit en kwaliteit van een gebouw is het even zo belangrijk dat alle betrokkenen het juiste gevoel in het project inbrengen. De combinatie van deskundigheid en het gevoel dat wij in ons werk leggen maken van PSB een ideale bouwpartner.

Meer over PSB Bouwadviseurs:

Ik schrijf regelmatig blogberichten over branche gerelateerde onderwerpen.

lees mijn blog

Stephensonstraat 45